Perşembe, Haziran 08, 2006

'Gülşen'le birlikteyiz'


Erol Köse, prodüktörlüğünü yaptığı Gülşen'le yaklaşık 1 yıldır aşk yaşadıklarını canlı yayında açıkladı: "Bu ilişkiyi evliliğim nedeniyle daha önce gizliyordum. Artık boşandım ve bir engel kalmadı."

atv'de yayınlanan 'Star avı' bu hafta ekranlara veda etti. Ancak şimdiye dek pek ilgi uyandırmayan yarışma, son gecesinde bir itirafla sarsıldı. Jüri üyeliği yapan Erol Köse, canlı yayında sanatçısı Gülşen'e aşık olduğunu açıkladı. Finale adım adım yaklaşıldığı dakikalarda Köse söz aldı ve "Bir şey söylemek istiyorum. Ben aşık oldum. Bu kişi de sanatçım Gülsen. Bu ilişkiyi evliliğim nedeniyle daha önce açıklamamıştım. Ancak evliliğim sona erdi, biz boşandık. Ve bir engelimiz kalmadı. Evet, Gülşen'le birlikteyim" dedi. İkilinin yakın çevresinin söylediğine göre bu ilişki, 10 ayı aşkın süredir gizli saklı sürüyor. 41 yaşındaki Köse, birkaç hafta önce eşi Ajlan'dan boşandı. Köse'nin 15 yaşında Tijen adlı bir kızı var. Ünlü prodüktör hakkında şarkıcı Burçin Coşkun da bir süre önce taciz suçlamalarında bulunmuştu.

Gülşen: 'yorum yok'
30 yaşındaki Gülsen ise 2 yıldır Köse ile çalışıyor. Telefonla ulaştığımız seksi şarkıcı, bu konuda şimdilik herhangi bir yorumda bulunmayacağını söyledi. Ancak Gülşen'in menajeri Berna Müjde, Köse'nin yaptığı bu itirafın kesinlikle planlı olmadığını ve olayın Gülşen'in haberi olmadan gerçekleştiğini belirtti.