Pazartesi, Mayıs 07, 2007

'Gülşen aşkı'nı yalanladı


ERCAN SAATÇİ SON GÜNLERDE MEDYADA ÇIKAN ‘GÜLŞEN AŞKI’YLA İLGİLİ SERT BİR AÇIKLAMA YAPTI.

“Bir gazetede ve bazı magazin programlarında “Şahsımın Gülşen ile ilişki yaşadığı” şeklinde çirkin, pervasız ve tamamen gerçek dışı haberler yayınlanmıştır.

Sayın Gülşen Bayraktar, şirketim Rec By Saatchi ile sözleşme imzalamış olup, şirketimiz sanatçısıdır.

Gülşen Bayraktar ile ilişki yaşadığımız yönündeki haberlerin tamamı gerçek dışıdır, yalandır. Ben evli ve 2 çocuk babasıyım. Benim kişiliğim ve ahlaki değerlerim, aile yapım ve anlayışım hem müzik sektörünün, hem medya ve basının, hem de kamuoyunun malumudur.

Bu çirkin ve pervasız iftira sanatçımız Gülşen’i yıpratmak, karalamak ve onun benim şirketim ile olan çalışma sürecine zarar vermek amacı için yapılmaktadır. Bu çirkin itham ve iftirayı ortaya atan kişi ve seçilmiş yandaşlarının kim oldukları tarafımca bilinmektedir.

Ancak bu alçakça iftirayı ortaya atanlar, Gülşen’e yapmakta olukları zulüm ve haksızlık yanında, alçaklıklarına bir yenisini daha ekleyerek ve kendi ahlaksız kişiliklerini bir kez daha ortaya koyarak, beni ve değerli eşimi, çocuklarımı ve ailemi terbiyesizliklerine alet etmeye kalkmışlardır.

Bu iftiranın arkasındaki aşağılık kişi ve seçilmiş yandaşları, pek yakında kendilerini ortaya çıkaracaktır. Bu kişi özellikle son bir yıldır yaptıkları ile Ülkemizde pişkinlik, ahlaksızlık ve edepsizlikte pes dedirtecek kadar ileri gitmiş biridir.

Bu ahlaksız kişi ve bu terbiyesizliğe alet olanların bu yaptıklarını yanlarına bırakmayacağımdan, hukuk ve toplum önünde bu çirkin ve maksatlı iftiralarının hesaplarını vereceklerinden hiç kimsenin kuşkusu olmasın.”