Salı, Haziran 27, 2006

Kendi firmamı henüz kurmadım

Eski sıkıntılı günlerini geride bıraktığını söyleyen Gülşen " Benim için eski eskide kaldı artık bu konuları konuşmak istemiyorum. Yeni bir plak şirketi açtığım doğru değil, ben diger firmalardan gelen teklifleri değerlendiriyorum. Artık kendi kararlarımı kendim vereceğim çok mutlu ve huzurluyum. İş konusunda olsun hertürül konuda Erol bey ile herhangi bir bağımız kalmamıştır. Allah herkesin yolunu açık etsin. Ben bundan sonraki hayatıma bakarım" dedi..

Seksi şarkıcı Gülşen yeni saç modelini göstererek "Kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyorum" diyerek boynundaki taşlı kolyesini göstererek "Kalbimde şu anda sadece ben ve ailem var yeni birisi girene kadar da hep böyle olacak" dedi.

GÜLŞEN GÜNAH ÇIKARDI

Eski sevgilisi Erol Köse haftalar önce jüri üyeliği yaptığı "Pop Star" yarışmasında çıkarak Gülşen ile yaşadığı aşk için Türk halkından destek isterken bu kezde Gülşen gazeteciler günah çıkararak onlardan kendisine destek olmalarını istedi. ayrıca son günlerde basın mensuplarına karşı kendi konserlerindeki saldırı içinde üzgün olduğunu söyleyerek " Basın mensuplarını ben herzaman birlikte çalıştığım arkadaşlarım olarak görüyorum. Kuşadası ve Bodrum'daki konserlerimde gazeteci arkadaşlarımın görüntü almasını engelleyip bunu benim istemediğimi söylemişler böyle birşey yok çok ayıp birşey. Bunlar doğru değil ben çalışma arkadaşlarımla toplantı yaptım birdaha hiçbir konserimde böyle şeyler olmayacak hepinizden özür diliyorum" dedi..