Cuma, Mayıs 11, 2007

Gülşen'den "ağır" açıklama


ADI ŞU SIRALAR ERCAN SAATÇİ ILE ANILAN SEKSI ŞARKICI GÜLŞEN, SİTEMİZE YAPTIĞI AÇIKLAMA İLE İDDİALARA AÇIKLIK GETİRDİ.

İşte o açıklama:

“Son günlerde sağlıksız bir zihniyet tarafından Ercan Saatçi ile birlikte olduğum şeklinde tamamen hayal ürünü, çirkin bir iddia ortaya atılmıştır. Maalesef bu zihniyetin farkında olmayan bazı kişiler bu konuda yorumlar yapmış, bir kısım basın/medya kuruluşları da gerçeği araştırma yükümlülüğünü yerine getirmeden bu yakışıksız iddiayı kamuoyuna yansıtmışlardır.

Bu problemli zihniyetin amacının beni kamuoyunda küçük düşürmek, itibar ve kariyerimi zedelemek olduğu herkes tarafından bilinmektedir. Keza konu sadece beni ilgilendirseydi, daha önce ortaya atılan yalan ve maksatlı iddialardaki tavrım gibi bu iddiayı da ciddiye almayabilirdim. Ancak burada benimle birlikte iki çocuk, saygın bir anne, bir aile de yıpratılmıştır. Bu nedenle bu basın açıklamasının yapılması zorunlu hale gelmiştir.

Diğer taraftan, şu ana kadar kamuoyunda yer almak istemediği için birlikteliğimi açıklamadığım erkek arkadaşım ve ailesi de en az benim ailem az benim ailem kadar bu asılsız iddiadan olumsuz yönde etkilenmiştir.


Unutulmamalıdır ki, Türk Halkı, kifayetsiz muhterislerin, hırs ile aklını yitirmişlerin hiçbir zaman yanında olmamıştır.

Ben siz sayın basın/medya kuruluşlarının da gerçekleri araştırarak kamuoyunu doğru bilgilendireceği inancımı her zaman taşımaktayım. Ayrıca söz konu kişi ve kişiler hakkında yasal yollara başvuracağımı da bilgilerinize sunarım.'


Saygılarımla

GÜLŞEN